Raften! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu Raften! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu

Raften!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Mike & Sanne

19 September 2008 | Zambia, Livingstone

Zie foto's van het bizarre raften!
Ik doe het nooooooooooit meer! Al ben ik blij dat ik het heb gedaan ;)
xxxx

ps. verwachting is dat we dinsdag of woendag aankomen in kawalla's village!

  • 19 September 2008 - 16:01

    Jasmijn:

    Ik ben ZOOO trots op je:D!

  • 19 September 2008 - 21:04

    Josca:

    Hi there!
    Na enkele dagen "ingewoond" te hebben bij oma vandaag weer thuis slapen. We kunnen nog niet de gehele benedenvloer belopen, maar we kunnen achter naar binnen en naar boven..... Dus meteen maar even achter de computer gekropen om me op de hoogte te stellen van jullie avonturen. Prachtig wat jullie allemaal zien, doen en beleven! Ik denk zomaar, dat het raften jullie nog wel een poos bij zal blijven. Ook nog enge krokodillen gezien? Over een paar maanden zullen jullie daar nog van genieten als jullie er over vertellen. Pas goed op elkaar! Liefs en een dikke kus, Josca.

  • 19 September 2008 - 21:29

    Raften.:

    Wel spectaculaire foto's, zeg!
    Deze tijd vergeet je nooit meer van je leven.
    Erg leuk om zo met je mee te kunnen kijken.

  • 20 September 2008 - 10:28

    Martha:

    had ik niet van je gedacht!!! dappere meid!
    lees vol bewondering jullie verhalen, ga zo door.
    en maak vooral veel foto's!!
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Mijn eerste reis

www.joyofatoy.nl

Recente Reisverslagen:

16 December 2008

Temperatuur: 2 graden celcius

29 November 2008

28-11-2008

23 November 2008

Kippenjacht...

15 November 2008

Terug in het dorp..

15 November 2008

Back in Zambia 15-11-2008
Mike & Sanne

www.joyofatoy.nl

Actief sinds 18 Juni 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 21761

Voorgaande reizen:

10 September 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: