Brrrr - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu Brrrr - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu

Brrrr

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Mike & Sanne

09 September 2008 | Nederland, Ridderkerk

Jaja, nu gaat het echt gebeuren..
bezig met de laatste dingetjes. Gister was ik onwijs zenuwachtig.. Nu leef ik in een soort roes..
Mijn koffer ligt klaar, maar moet nog wegen hoe zwaar die is, waarschijnlijk over de 20 kilo (tja vrouwen..), dus moet ik er maar weer wat uithalen ;)
Net stiekem nog even een frikandelletje gehaald: die ik de komende 3 maanden toch echt ga missen..
En niet alleen het eten, maar ook zoveel mensen om mij heen die ik zal missen!
Maaaar ik weet zeker dat dit een ervaring word die we ons leven niet meer zullen vergeten!
xxx

• 09 September 2008 - 18:23

Eize En Thea:

Lieve San.
    We vinden het fantastisch dat je dit gaat doen en wensen je veel plezier. Het zal niet altijd leuk zijn maar zoals je zelf zegt krijg je vast en zeker een geweldige ervaring.
    We gaan regelmatig deze site bekijken en reactie geven.
    Dag meid, ook voor Mike de hartelijke groeten van Tante Thea en oom Eize(ha ha )Goede reis

• 09 September 2008 - 21:03

Tas:

Ik ga je missen San!
    En je website hou ik vanaf nu in de gaten :)
    Dikke kus en een fijne vlucht morgen!

• 10 September 2008 - 16:02

Djauw:

Spannend!!!! Kijk uit naar je volgende berichtje!! xx

• 10 September 2008 - 16:02

Jasmijn:

Oooohw nee! 1 dag zonder San is al geen goed plan... Hoe moet dat nou die 3 maanden?

• 12 September 2008 - 11:36

Martha:

12 september 2008,
    lieve Sanne (ke),
    je bent er nu!! in het hete Afrika !!hoop dat je een fijne"introductieweek"hebt. een geweldige tijd wens ik jullie toe.
    XXX M.