Dinsdag 9 September - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu Dinsdag 9 September - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu

Dinsdag 9 September

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike & Sanne

09 September 2008 | Nederland, Barendrecht

Oke, het is bijna zo ver! Naar mate het dichterbij komt word je toch altijd zenuwachtiger. Zo ook dit keer. Na een goede nachtrust werd ik vandaag helemaal nerveus wakker.
Misschien draagt het feit dat ik in tegenstelling tot Sanne nog steeds mijn koffer niet heb gepakt daar ook wel enigsinds aan bij, maar het is natuurlijk een verbeelding dat als ik straks wel bepakt en bezakt ben al mijn nervositeit hierdoor is afgenomen.

Nog even snel wat scheerspullen halen, mijn kleren ophalen bij de kledingmaker, zonnebrand inslaan, geld wisselen, nog even een kort koffie bezoek bij mijn oma etc. etc.
Gelukkig is er nog genoeg te doen waardoor mijn dag snel genoeg voorbij zal vliegen. En eigenlijk moet ik er ook wel om lachen, het herkenbare gevoel is er weer!

Na een bezoek aan Arie (ons contactpersoon hier van de stichting) van de week en een korte blik op onze sponsor site heb ik er, en volgens mij kan ik ook wel namens Sanne spreken, NOG meer zin in :)

xx



  • 09 September 2008 - 12:06

    Yaël:

    Chapeau!

  • 09 September 2008 - 22:58

    Yael:

    over 4,5 uur zitten we in de auto richting schiphol..heb nog geen oog dicht gedaan maar zal er toch aan moeten wennen dat ik je 3 maandjes niet ga zien! vergeet geen foto's te maken van de kindjes met het strikje van je oma, je hawaislinger, de loepjes en het roze lintje! ze zitten niet voor niets in die mooie backpacker van je!

    maak er een geweldige tijd van gorgeous!

    tot over 3 maandjes bello, im gonna miss you :)

    dikke kus!

  • 10 September 2008 - 07:52

    MWvdBerg:

    Toch onverwachts snel zijn ze op pad. En ja.... dan hoor je allerlei dingen waar mogelijk toch niet aan gedacht is. Copietjes van reisdocumenten bv. We vertrouwen maar op het beste. Ze zijn jong maar wijs genoeg zullen we maar zeggen om dit avontuur aan te gaan en eventuele problemen het hoofd te bieden. Een mooie uitdaging en ze gaan ervoor. Ik ben er trots op en een beetje jaloers.......... Groetjes en met name ook veel plezier.

  • 11 September 2008 - 23:51

    Yael:

    you better update deze site even voordat je de bush bush intrekt..! ik wil foto's en een verhaaltje over de marktlui (???)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Barendrecht

Mijn eerste reis

www.joyofatoy.nl

Recente Reisverslagen:

16 December 2008

Temperatuur: 2 graden celcius

29 November 2008

28-11-2008

23 November 2008

Kippenjacht...

15 November 2008

Terug in het dorp..

15 November 2008

Back in Zambia 15-11-2008
Mike & Sanne

www.joyofatoy.nl

Actief sinds 18 Juni 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 21754

Voorgaande reizen:

10 September 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: