Kalwalla's Village - Reisverslag uit Chinsali, Zambia van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu Kalwalla's Village - Reisverslag uit Chinsali, Zambia van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu

Kalwalla's Village

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Mike & Sanne

06 Oktober 2008 | Zambia, Chinsali

We zijn aangekomen in het dorp! Al liftend zijn we er eindelijk gekomen..
We kwamen rond 1 uur snachts aan en kregen een kamer.. De volgende ochtend hebben we het dorp verkend en liepen er al tig kinderen aan ons en om ons heen!!
Zoveel indrukken hier en een heel ander leven! We hebben van het geld inmiddels verf gekocht om het weeshuis te verven en dit hebben 3 dagen gedaan.. morgen gaan we weer verder.. Verder hebben we nieuwe gordijntjes aangeschaft, wordt heel mooi!
Afgelopen zaterdag hebben we de kinderen van het weeshuis meegenomen naar de watervallen en hebben ze een super leuke dag gehad!
Morgen gaan we weer verder met verven en verder staat er nog op de planning: douche maken, kippenhok bouwen, tuintje maken met groentes!
De mensen zijn erg dankbaar voor alles wat we doen..
We vermaken ons prima!
xxxx uit de rimboe!

• 06 Oktober 2008 - 10:55

MWvdBerg:

hahaha, ze leven nog. wel een hééééééél kort verhaaltje voor al die tijd radiostilte :-((

• 06 Oktober 2008 - 14:57

Djauw:

Wat leuk om weer wat van je te horen/lezen! Blij dat je het ook daar naar je zin hebt!! Hier ook alles ok, druk met lesgeven etc...Succes!! xx

• 06 Oktober 2008 - 20:10

Eize En Thea:

Gelukkig weer bericht van jullie. Goed om te lezen dat er kinderen geholpen worden.Hier denk je vast later aan terug als je voor de klas staat.We hopen dat het verder allemaal goed gaat. Veel liefs van Tante Thea en oom Eize:)

• 06 Oktober 2008 - 20:12

Josca:

Leuk om te lezen wat jullie allemaal voornemens zijn in 't dorp. Mike wilde vroeger altijd al ober of boer worden...... (dacht zeker dat hij maar 4 letters mocht gebruiken!)
    Ik hoop zo dat het jullie allemaal gaat lukken!
    Liefs en een dikke kus voor allebei,
    Josca

• 07 Oktober 2008 - 17:18