Geen leuk nieuws.. - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu Geen leuk nieuws.. - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu

Geen leuk nieuws..

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Mike & Sanne

11 Oktober 2008 | Nederland, Ridderkerk

Afgelopen dagen waren raar. Donderdag kreeg ik slecht nieuws van het thuisfront en besloot ik naar huis te gaan. In een paar uur tijd moest Mike beslissen wat hij moest doen.. Een lastige en bijna onmogelijke keuze. Mike heeft ervoor gekozen toch te blijven, wat ik een erg knappe keuze vind. Hij zal proberen ons project af te maken..
Een erg kort bericht, maar op dit moment zijn mijn woorden even op.
xxx Sanne

  • 19 Oktober 2008 - 11:20

    Wilma En Fam.:

    Hoi Sanne, heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst!
    Eric Wilma Vivian Luc van der Linde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ridderkerk

Mijn eerste reis

www.joyofatoy.nl

Recente Reisverslagen:

16 December 2008

Temperatuur: 2 graden celcius

29 November 2008

28-11-2008

23 November 2008

Kippenjacht...

15 November 2008

Terug in het dorp..

15 November 2008

Back in Zambia 15-11-2008
Mike & Sanne

www.joyofatoy.nl

Actief sinds 18 Juni 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 21756

Voorgaande reizen:

10 September 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: