We zijn er! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Mike & Sanne Berg-Postema - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Mike & Sanne

13 September 2008 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal!
We zijn inmiddels al weer een paar dagen verder, maar we hebben nog geen mogelijkheid gehad om een bericht te plaatsen door het slechte internet in lusaka..
We zijn er nog maar zo kort, maar nu weet ik al niet wat ik moet gaan vertellen omdat er zoveel is om te vertellen! De eerste dag dat we aankwamen was wat moeizaam, mike was ziek en we zaten in een backpackers plaats waar alles zo vies was.. (al wen je hier snel genoeg aan en valt het later allemaal weer mee).
De eerste dag dus flink uitgerust en de dag erop de stad lusaka ingegaan..
Vanochtend de bus naar Livingstone genomen, deze doet er 7 uur over.. Is opzich nog niet zo erg, maar we zaten in een overvolle bus en de reuk is te vergelijken met een giraffe verblijf, alleen dan nog 10 keer erger :)
Kinderen staren je echt aan, al zou je op je kop gaan staan, tonen ze nog een emotieloos gezicht, heel apart en Mike en ik hebben er lange discussies over gehad of deze mensen nou gelukkig zijn of niet..
In livingstone aangekomen zijn we weer een backpackers verblijf op gaan zoeken en zo kunnen we nu voor een week verblijven op een 8 persoonskamer, maar is zeker goed te doen..
We wilden aan het eind van de middag met een lekker boek gaan chillen in de chill-out room.. Dat is gewoon buiten, maar met kussens enzo, chillen dus..
Daar zagen we een kameleon, na wat twijfelen, hebben we deze toch maar even vast gehouden.. Erg leuk!
Morgen hebben we een chill dag ingelast en overmorgen misschien watervallen, maar dat moeten we allemaal nog maar inplannen!
Bedankt allemaal voor jullie berichtjes, super leuk om te lezen! Het is echt een bizarre ervaring dat ik hier werkelijk zit..
Mike is momenteel bezig op zijn laptop om een verhaal te maken van de afgelopen dagen, dat wordt echt boekwerk ;)
xxxxxxx

• 13 September 2008 - 18:29

Jasmijn:

Wauwwwwww!

Wist niet dat je zo stoer was San:D

• 13 September 2008 - 20:38

Natas:

Sannieeee!
    Leuk om te horen dat je het nu al zo leuk hebt! Toch spannend he allemaal!
    Hoe is je vliegreis eigenlijk gegaan?
    Dikke kus

• 13 September 2008 - 22:06

Eize En Thea:

Goed om te lezen dat jullie in ieder geval zijn aangekomen!Nu maar verder naar de bestemming.Kan je ook foto's sturen? we leven met jullie mee.
    groetjes van ons

• 14 September 2008 - 05:54

Albert:

Hoi Sanne!

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Ik moet er nog aan wennen dat je daar zit, als ik langs je ouderlijk huis fiets zie ik je auto staan en dan denk je meteen van hoe het nu met je gaat. Ik blijf je volgen via je berichtjes! Vandaag ga ik met Sander, Martijn en veel familie naar de Efteling, wat een contrast

Veel succes en plezier in Livingstone!

Groetjes,
    Albert

Albert

• 14 September 2008 - 05:59

Gerda:

Spannend, zeg!
    Echt een andere wereld.
    En wanneer begin je nou met werken?

• 14 September 2008 - 11:38

Diana:

He lieve Mike & Sanne!
    Leuk om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn! Reis en alles verder goed gegaan? Ben zo benieuwd naar alles wat jullie gaan mee maken! Ga ook zeker jullie site bij houden en wil jullie heel veel succes en plezier wensen! Geniet van jullie super mooie ervaring! Dikke kus en heel veel liefs!!

• 14 September 2008 - 14:54

Peet:

Heel goed San! Zou leuk zijn als je al backpackers ontmoet die zelfde dingen gaan doen of juist al nuttige verhalen voor je hebben!

Eet smakelijk vanavond, rijst op het menu??

;)
    grapje

x pp

• 15 September 2008 - 21:10

Eize En Thea:

Lieve San, wij reageren via jou op het bericht van Mike. Zo te lezen amuseren jullie je wel,alleen zijn de spinnen erg groot. Maar zeer nuttig ,dus niet verpletteren!! De gekko's zijn erg leuk en doen niets behalve muggen vangen.Zijn er al foto's om door te sturen? We zijn benieuwd naar de volgende verhalen. de groeten en een dikke zoen van "tante en oom":)